Hemma

Nu kom jag äntligen hem efter en låång dag!
Det började med att Martinta väckte mig vid halv 2 tiden. Fixade till mig lite och åkte sedan med henne till handen och hämtade lite grejer hemma på valla.  Efter det åkte vi tillbaka hit, fixade mig lite till eftersom att vi skulle in och kolla allsång på skansen. Haha! Så ja, efter att jag hade fixat mig tog jag, Martina och 2 till bussen till stan, där mötte vi upp Saga tillslut och så. Väl på skansen kollade vi lite djur och sedan satte det igång. Det va dock ganska segt med ändå en upplevelse lixom.
Ja, när det var slut drog vi alla iaf till Ekens bar i slussen och tog varsin drink. Jag saga och Elsa fick alkoholfri såklart! Och ja, vi hade det ganska mysigt, men sen började det bli kallt så jag och Saga bestämmde oss för att åka hem i förväg. Tog alltså tunnelbanan till gullmars, och väl där kunde vi inte låta bli att köpa varsin Espresso cooler! Haha, så vi alltså! Sen sprang vi iaf upp till bussen.. Och nu är jag här!:)
Kan säga att det har varit en väldigt skön dag, massa trevligt folk och så. Hihi!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0