Gårdagen / Idag

Gårdagen började med att jag skulle hem till en kompis i Gullmarsplan. Tänkte ju givetvis att det skulle bli toppen. Vilket det också var, till en början. Isabella, Julia och Hilda var också där, vi satt och käkade lite tacos osv, sen spåra allt ur. Slutade med att jag åkte hem till Martin mitt i natten/morgonen istället. En ganska intressant resa dit faktiskt!;) Haha! Dock glömde jag kameran, mobilen osv där. Så ska åka och hämta det med Saga nu.
Funderar även på att köpa en kaffe slush eller vad dom nu heter. På 7 eleven alltså!:)

Ja, vi får väll se. Men nu ska jag bara dra på mig kläder och så sen ska vi tagga till bussen.
Puss på rumpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0