Ett sent godmorgon

Hann inte uppdatera till er imorse, blev lite stressigt.
Vaknade iaf vid 15.15 ungefär, alltså inte som jag planerade igår...
Men blir det någonsin som jag planerar, haha nej!
Iaf, jag och Saga gick ner ganska så direkt och åt frukost, vi gjorde även varsin latte. Mums!
Sen gick jag upp och kollade min fb lite snabbt, och sen in i duschen. Efter det fixade jag mig och packade ner Martins laddare och tröja i en påse. Tog sedan bussen emot Handen och mötte honom. Vi köpte cigg och så, sen chillade vi bara @hans place. Käkade pizza och så.
Sen tog jag bussen hit igen och nu har vi käkat tacos. Dock åt jag nästan ingenting eftersom att jag inte är speciellt hungrig lixom efter pizzan.
Nu ska jag bara chilla en stund sen får vi se vad som händer.
Puss och krääm!

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson

sv: jag säljer glass :D!

2011-07-26 @ 20:38:18
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Haft en bra dag? :D

2011-07-26 @ 20:57:33
URL: http://teamryttarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0