Bilder från landet del 1.

Först och främst har vi skaffat en ny husvagn. Innan hade vi en Knaus, 3 sängar sammanlaggt, pytteliten toalett och ganska dåligt kök. Nu har vi köpt en nu. Polar dessutom! Sjukt stor, där 9 st sängar går att ta fram. stort rymligt kök, och nice toa. Hihi, riktigt jävla chill om jag får säga det själv!:D
<- ny. Gammal->
Kolla vad jag byggde?:O Haha martin satt brevid och tvingade mig bygga på mer och mer :P blev riktigt stor fan!:o
När martin kom fick jag och han sova i tältet 2 dagar, så att det blev ordning i husvagnen. Sen flytta vi in dit:)
Men det var riktigt mysigt i tältet måste jag säga!:)
Jag och martin plockade! :D
Sen blev det paj! Sjukt gott!:)
plockade blommor till mamma :$
VI HITTA KANTARELLER :O ffs
Sne bild jag vet, men så här ser det ut!:)

Det va allt för nu, lägger upp fler senare eller imorgon. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0