Så jävla full av bullshit!

Hatar människor som tror att dom är mer värda än andra.
Folk som går runt och langar snea blickar, kaxar, bråkar osv.
Visst, jag har också varit sån, men då var jag mindre.
Något som man växer ifrån, eller hur...?
Nej vissa gör tydligen inte det, vissa förblir småbarn resten av livet.

Men egentligen, varför? Varför gå runt och bråka med alla hela tiden?
Folk kallar andra ful, äcklig, hora mfl, även fast dom inte ens känner personen..?
Man kanske ska lära känna en person innan man dömmer den, eller hur?

Trött på alla kaxiga snorungar som tror att dom är så mycket mer än andra, när alla egentligen är lika mycket värda.
Snälla, låt det få ett slut!
~
Allt dummt jag har gjort och sagt, ångrar jag idag. För mestadels i alla fall.
Men visst... Om någon skulle komma fram till mig och börja kaxa/bråka är det väl nästan självklart att jag skulle säga ifrån? Men det gör väl alla antar jag?
Men hur kaxiga är dom där "coola" tjejerna när någon utav dom är ensam, och man möter dom med sina kompisar? Någon utav tjejerna som är med i det där "gänget" och brukar bråka hela tiden med allt och alla?
Inte ett ljud, inte en blick.
Haha, det är bara skrattretande.
Lägg ner ffs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0