Ni vet vilka ni är.

Jag önskar att jag kunde få allt dummt jag gjort med 2 personer ogjort.
Önskar att vi än idag kunde vara vänner. Att vi fick vara vänner.
Dom har betytt så mycket för mig, och jag har så många fina minnen med dom.
Känns jobbigt, oerhört jobbigt att vara utan dom.
Någonting är fel, ett stort svart hål inom mig.
Ett hål som ni fyllde upp med era leenden, eran vänskap till mig.
Ni vet vilka ni är, och ni ska ta åt er utav texten.
Menar det jag skriver fullt ut, ångrar att jag förlorade er.
Ångrar allt som hänt, allt dummt jag gjort och sagt.
Jag vet att texten inte tjänar någonting till, men ville bara skriva av mig.
Ha ett underbar liv, önskar er all lycka i världen!
Kram.
Jag önskar att jag kunde få allt dummt jag gjort med två personer ogjort.
Önskar att vi än idag kunde vara vänner. Att vi fick vara vänner. 


Dom har betytt så mycket för mig, och jag har så många fina minnen med dom.
Känns jobbigt, oerhört jobbigt att vara utan dom.
Någonting är fel, ett stort svart hål inom mig.
Ett hål som ni fyllde upp med era leenden, eran vänskap till mig.
Ni vet vilka ni är, och ni ska ta åt er utav texten.
Menar det jag skriver fullt ut, ångrar att jag förlorade er.
Ångrar allt som hänt, allt dummt jag gjort och sagt.
Jag vet att texten inte tjänar någonting till, men ville bara skriva av mig.
Ha ett underbar liv, önskar er all lycka i världen!
Kram.

Kommentarer
Postat av: emilia

läser de din blogg? hoppas att de vet vad du känner och att allt ordnar sig

2011-09-01 @ 08:23:08
URL: http://espot.blogg.se/
Postat av: emma

allt bra idag? :)



btw, har du din blogg på fb? isf kan vi gilla varandras, om inte så får du gärna gilla min, så länkar jag dig dom tack :D kram

2011-09-01 @ 08:40:34
URL: http://emmababy.se
Postat av: Sophie "autophoto"

tack :D

har du över 50 läsare så kan jag självklart göra en design :)

2011-09-01 @ 10:18:24
URL: http://autophoto.blogg.se/
Postat av: carolineanette ♡

fin blogg:)

2011-09-01 @ 11:47:07
URL: http://carolineanette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0