Jobbansökan - nej

Som jag sa tidigare idag skulle jag skriva lite papper och gå runt och sätta upp dom angående att jag vill ha  extrajobb.
Satt hela morgonen och nu en del under dagen.
Har fått ihop en liten del, men inte mycket... Jobbigt värre!
Det svåraste är att sätta ihop det, helt klart.
Vet ju vad jag ska ha med och allt sånt, men inte hur jag ska få ihop det så att det låter bra helt enkelt.
Hmm.. Men ska iaf fortsätta med det nu igen så att det kanske blir klart någon gång.
Pusshaj<3
Btw: go fuck yourself bitch.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Förlåt om det tog tid men nu har jag länkat till dig!:D kram

2011-08-31 @ 18:31:57
URL: http://tildagrubb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0