Godmorgon!

Godmorgon bloggen! Vaknade för någon timma sen och har nyss ätit frukost.
Sjuk fortfarande alltså, inte bra!
Kommer missa en massa i skolan, blä det suger!
Men ska i alla fall försöka gå imorgon, om det har blivit något bättre det vill säga.
Imorgon ska jag även söka jobb! Tror mamma börjar bli trött på alla utgifter hela tiden så ja.
Kommer ju dessutom få mitt studiebidrag så det är nice!

Nu under dagen idag ska jag bara vara hemma tror jag. Några kompisar kanske kommer förbi en stund sen, men inget annan planerat!:) Måste dock till centrum egentligen och byta mina högerskor, haha.
Men det får jag väll göra imorgon då...
Ja, det är allt jag har att skriva nu, hörs sen!:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0