Folk förändras!

Det är ganska tydligt att några föräldrar, till mina gamla kompisar läser min blogg.
Föräldrar som inte verkar förstå att folk förändras.
Men så är det.
Under 3, nästan 4 månader har jag förändrats till en helt annan människa än den jag var innan.
Jag har mognat fysiskt, går till skolan, sköter mig hemma osv.
Skolkar ingenting längre och dricker absolut inte så som jag då gjorde, när jag var vän med era barn dvs.
Har blivit en bättre person, och det finns inte i mina tankar att göra om det som gjorts, det vill säga allt dåligt genom tiderna tillsammans med era barn.
Träffade dom för några dagar sedan, som ni verkar veta nu.
Och det var riktigt skönt att få träffa dom! Men jag visste någonstans inners inne att något skulle gå snett, bara för att jag vet att ni har samma bild av mig fortfarande.
Bilden av att jag dricker, skolkar och missköter mig på alla sätt.
Men snälla tro mig, det är inte så.

Och sen när det gäller rökandet, ja. Jag röker, men kan inte på något sätt påstå att det var jag som fick era barn att börja. Grupptryck maybe. Men har aldrig bett dom börja röka, med tanka på hur dåligt jag mår av det.
Dålig kondition osv.

Men jag förstår er iaf ändå på något sätt.
Ni vill inte att jag umgås med era barn, och då ska jag låta bli!
Men tycker dock inte det är rätt att dom inte får träffas pga detta.
Ber så hemskt mycket om ursäkt.
Kram.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Fint skrivet Amanda! Ska visa detta för mina föräldrar.. Puss på dig! <3

2011-09-03 @ 00:45:38
URL: http://asplundh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0