Tjoo bloggeen!

Hej igen alla bloggläsare!
Kom hem efter kryssningen med Bella i Måndags, men har inte haft någon blogglust sedan dess..
Men nu kommer iaf lite uppdatering, tänkte lägga upp en massa bilder från båten och så.
Alltså, det var verkligen grymt kul dära! Jag och Bella snackade med jätta många, och alla var trevliga och snälla. Tog med oss 3 stycken upp till våran hytt på natten, följde med några till deras hytt, stog i rökrummet och snackade med massa osv.
Dock brände vi alla våra pengar ganska fort, jag köpte en limpa och Bella köpte en stock, sen speelade vi slut på resten..:o
Hahah, slösarna!
Hennes pappa var iaf super gullig och köpte mat och godis till oss, och det va tuuur!

Jaja, här är iaf lite bilder!;) Enjoy.

Min och Bellas sallader, dom var grymt goda!

Våran hytt 10 min efter att vi hade kommit dit.;)

Och vi hade en dusch, hihih mysigt!

Min limpaa!:D

Solnedgången på kvällen, eller om det va soluppgången...?

Söta Bella!

Hiohihihihihi(a)

Bella när vi vaknade på dagen på månagen, vi fick kanska 2-3 timmars sömn?
Och en heeel del dricka på rummet.

Buhu, saaaaknar!

Vi köpte vit toblerone, fyfaaaan vad gott!

Och sen när jag kom hem, fick jag mitt påskägg!
Och jag och Emilia började bråka, fick värsta rivmärket i ansiktet.
Blödde och grejer, så ser ut som 'scar face' nu...:(

Här är iaf mitt påskägg, sjukt gott!:)
Hihihi, jaja men nu ska jag och Martin ta något att äta, sen ska vi nog kolla på någon film och så, och sen försöka sova antar jag..
Bloggar mer senare, eller imorgon!
Puss och kraaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0