Tja!

Tjatja bloggen, just nu sitter jag hemma hos mig med Martin. Vi har nyss käkat tacos, skit gott!
Idag har jag varit med honom, Bella och Emilia innan hon åkte till landet det vill säga.
Runt 17.00 tiden kom Bella hit efter att ha varit hemma i vh och städat, och jag och hon åkte till Maxi och handlade med BUSSEN. HAHAHH, vi handlade för 800kr, och bar det därifrån hem till mig på vallavägen. FETT grymma vi är. :D
Lite utav det jag och Bella handlade. Det andra var Glass, ost, kryddor, makaroner, mer taco grejer, massa mer grönsaker, massa frukt osv. :)
Sassa fick också lite tacos!;)
MUMS! *dreggel*


Hihi, jaja. Ikväll ska iaf jag och Martin ladda ner några filmer och ligga och dricka massa påskmust, käka godis, chips och popcorn. VÄÄRSTA fettodagen, haha!

Bloggar mer senare, Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0