Oh snaap

Det blir inga direkt outfit bilder idag, bara en jätta dålig. Och den är på min nuvarande chillklädsel, haha!
Sitter och snackar med Bella på fb nu. Vi ska mötas imorgon runt 15.00 tiden, och om det är fint väder.. Så ska vi sola! Och om det inte är 'sol väder' så ska vi ju hitta på något annat såklart.
Har dock ingen aning om vad än.:o
Haha, jaja. Jag och Martin ska snart hoppa in i duschen, sen ska jag klippa honom! Hahaha, jag hoppas verkligen att det blir bra, annars kommer han snagga sig. KATASTROF ju!!?:o:o

Hihi, jaaja.
Bloggar mer sen. Puss!


Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHHAHA CHILL KLÄDSEL <3

2011-04-22 @ 23:33:04
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0