Nationella engelska.

Gjorde nationella provet skriftliga i engelska idag. Känns faktiskt som att det gick jätte bra!
Är fan stolt över mig själv, har börjat sköta skolan till MAX nu! ;)
Jaja, Martin sov kvar här när jag gick till skolan med Isabella, så jag skyndade mig hem tillsammans med Kia efter skolan, och han sov så sött! ;P Haha!
Vi väckte iaf honom, sen tog vi en cigg, åt varsin toast och bara chillade. Efter typ 2 timmar drog Kia till centrum tror jag,( :question: ) och jag och Martin satte på tvn.
Efter det har vi inte gjort någonting faktiskt, legat och snackat pyttelite, thats all! :rolleyes:

Ska nog snart hoppa in i duschen, sen kanske kolla på någon film/mysa med älsklingen!:thumbup:
Puss! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0