Kläder brushääään!




Har hittat en massa fina kläder, som jag verkligen måsta ha!
Kläderna på bilderna här kan ni hitta på Ellos, Gina, Hm och Lindex.;)
Nu ska jag nog ta en cigg, sen försöka somna till tvn. Eller så kanske jag bloggar mer?
'Har ni märkt att jag är väldigt dålig på att uppdat på dagarna, men väldigt duktig på nätterna...?:thumbup:
Har hittat en massa fina kläder, som jag verkligen måsta ha!
Kläderna på bilderna här kan ni hitta på Ellos, Gina, Hm och Lindex.;)

Nu ska jag nog ta en cigg, sen försöka somna till tvn. Eller så kanske jag bloggar mer?
'Har ni märkt att jag är väldigt dålig på att uppdat på dagarna, men väldigt duktig på nätterna...?:thumbup: Haha men w/e.
Martin ligger och snarkar fett mycket, skit gulligt men störande dock.:o
Funtar på att typ peta på honom lite så att han slutar?
Haha, nu kanske jag lät som en peddo. But that's who i'am you know...;)

Vi får se om jag bloggar något mer innan jag lägger mig, är inte 100% säkert men yeeess...
Imorgon när jag vaknar lär jag ju göra det iaf, eller idag? yeah.
Pusss på stjärten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0