Kan inte sova

Blir faktiskt sur nu. Känner mig jätte trött men kan inte sova, något saknas. Kan någon gissa vad?
Jo precis, Martin.
Vi har ju som jag skrivit tidigare 'flyttat ihop', så vi sover ju alltid med varandra. Men nu  när jag är hos min kontaktfamilj blir det ju lite svårt.
Iaf den här helgen, med tanke på att jag och Saga var på bion idag och kom hem runt 12 inatt, och imorgon ska jag ju kanske på the wave. Dock är inte det säkert längre eftersom att det är en massa strul bara!
Kommer antagligen träffa honom en snabbis imorgon i vilket fall som hellst, och så kanske vi ska ses på Söndag också!:)

Just nu sitter jag och tankar ner en film, 'We are what we are'. Den verkar inte speciellt bra men what ever.
Ska ju ändå försöka somna till den. Den handlar om en familj som är kannibaler, och pappan är den som 'jagar'. Sen dör han, och den älsta sonen blir den som får ta över jakten. Dock verkar han inte vara redo för att jaga, hans familjs liv hänger på hans axlar. 

Imorgon ska jag iaf försöak ta mig upp i hyffsad tid, ska försöka dra med mig Saga till centrum. Måsta verkligen köpa hårfärg. Ska ta typ någon blond, fast inte för blond. Bara så att det blir en liten förändring. Mitt hår ser INTE okej ut alltså! Så vi får väll hoppas att det blir bra.:)

Men nu ska jag kolla på filmen som sagt, som är klar om ungefär 1 minut. Bloggar när jag vaknar!
Puss!

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHAHAH ALLTSÅ VARFÖR KOLLAR DU PÅ KANNIBAL FAMILJER HIHIHIHIHIHIHIIHIHI??????

2011-04-16 @ 14:36:37
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0