Just nu!

Just nu ligger Martin i min säng och spelar på min iphone, jag sitter vid datorn och Emilia ligger i min säng och bara ligger. Martin ska sova här inatt, kommer verkligen bli mysigt! Vi ska nog slå på någon film snart och kanske käka lite popcorn.
Imorgon börjar jag 08.30 typ, så måste gå upp vid 07.00. Får inte komma försent, eftersom att jag har nationella skriftligt i engelska!
Isabella kommer förhoppningsvis hit vid 07.00 på morgonen och väcker mig, annars vet jag inte hur fan jag skall ta mig upp!:o 

Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, men måste tillägga att jag verkligen älskar min kille. Han är underbarast i världen, den bästaa!


Puss på det.



Kommentarer
Postat av: Isabella

GRYM BLOGG HJÄRTAT!<3

2011-04-12 @ 22:35:06
URL: http://belluutheone.blogg.se/
Postat av: Sara

JAG BORDE HA FÅTT ÄRAN ATT FIXA BLOGG DESIGNNENENENBFVBDNMSNXBCV

2011-04-12 @ 23:44:44
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0