JUST CAN'T SLEEP

Tja bloggen, kan verkligen inte sova. Får panik!
Kunde ju inte göra  det igår heller, men tror jag har kommit på anledningen nu...
Jag har ju börjar dricka kaffe på kvällarna/nätterna! Hahah, hur smart är jag på en skala lixom?;)
Måste verkligen sluta göra det, behöver ju min skönhetsömn. Haha! Men jag stör mig på att Martin kan sova, för han dricker ju kaffe med mig?
Men sover ändå som ett djur!
Hahah, snap. Blir lite avis där ju.
Men jaja, nog snackat om det. Ska nog kolla efter lite mer kläder på internet nu, mamma kommer hem på fredag- lördag och då ska jag shoppa bitches!

Hihi, lägger kanske upp bilder på kläderna jag vill/ska köpa senare!
Puss&Kram!:thumbup:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0