Hiss / Diss!

Tänkte börja Hissa och Dissa lite saker nu!
Har gjort det förr, på mina andra bloggar. Men har inte gjort det någongång här. :o
Så det här blir första gången!;)
Idag tänkte jag Hissa vita tänder, det är verkligen sjukt vackert att ha helt vita fina tänder! Speciellt nu på sommaren, när man faktiskt ska le en hel del. Eller iaf borde göra...?


Sen vill jag ge en FET diss till det så kallade 'Hästbettet'.
Det är så sjukt fult, när en person ler och man ser hela, verkligen hela personens tandkött!
Stör mig grymt mycket på folk som har så!


Puss!

Kommentarer
Postat av: fritte

håller helt med! :)

2011-04-19 @ 22:25:24
URL: http://kungenofritte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0