Hemma igen!

Kom nyss hem efter att ha varit hos Martin. :)
Igår drack vi några bärs och hade det jätte trevligt, vi kom hem till honom vid 00.30 och satt och väntade på att bb skulle börja. Undertiden åt vi piroger och pizza, haha! Så tjocka är vi..:o
Men jaja, efter bb somnade vi typ, eller jag somnade. Och snackade trydligen med Martin i sömnen. Fyfan vad pinsamt! Usch, hatar sånt där...:/ 

Imorse när vi vaknade satte han sig vid datan, vi drack upp den sista ölen sen kom Emilia och Isabella och gav oss en cigg, gulliga dom är! Efter att dom hade varit där åt vi frukost och kollade lite på tv. Sen drog vi till valla livs och köpte cigg och nu är vi hemma hos mig.
Min kontaktmamma kommer och hämtar mig vid 17 tiden, sen senare ska väll jag och Saga på bio eller något tror jag! :P

Kommer blogga mer senare, puss! :love:

Kommentarer
Postat av: :)

Vart köper du dina cigg ? fin blogg :)

2011-04-15 @ 19:47:37
Postat av: Sara

N JÄTTE VIKTIG SAK FÖR ER TJEJER! SPECIELLT NI SOM SMINKAR ER VARENDA DAG! http://crystalcast.blogg.se/2011/april/en-viktig-sak.html

2011-04-15 @ 21:26:05
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0