Hej, och sry för no updateee..

Har verkligen ingen blogglust längre, funderar på att ta en låång bloggpaus..?
Ska jag, ska jag inte?

"Jag har aldrig sett en mänsklig häst"
Bella, Amanda dricker.

"Hmm.. Du (simon) ska pulla någon"
Sas av Hemen.
Bella: "Aa, dig i ditt rövhål!-.-"
Jag: 'dog' HAHAHAH!
Omg, var bara tvungen!
Hihihi, men jaaja.
Sitter nu med Bella och Lisa i köket och målar hästar/människor.;)
Emilia ligger och 'nanar' i sitt rum, och Martin steensover i min säng. Jag och Bella har dock druckit kaffe, så vi kan inte sova. Good!
Lisa är vaken utan kaffe, fattar inte hur hon orkar..?
Sassa ligger även på bordet och kollar på när vi målar och så, skit gullig!


Men nu ska Bella blogga, och jag ska fortsätta måla!
xoxo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0