Godmorgon bloggen!

Godmorgon bloggen, nu har jag och Martin vaknat upp ur våran skönhetssömn, haha!
Vi åt nyss lite frukost och tog en godmorgoncigg, numnum..
Har även snackat lite med Moa i telefon, hon ville att jag och Bella skulle följa med till Sickla och handla kläder, sen gå på bio. Men Bella jobbar typ idag..(?) Så hon kan inte, så Moa åkte med hennes syster till Sickla iat för att hon trodde att inte jag kunde heller.
Kanska drar på bio med henne imorgon ist då!:) 

Idag ska jag nog bara chilla galet, senare ikv ska jag och Martin gå ut och träffa någon tror jag, trevligt trevligt.
Och det är typ dagens planer, det vill säga typ inga.. :S 

Här är en bild fr¨ån inatt när vi stekte majs, Haha! Gott var det!;)
Fick även hem ett brev från kummunen idag. Trodde det skulle stå ngt om något jävla soc möte, men nej då!:)
Det var ett brev om mitt sommarjobb som jag sökte, dock fick jag ingen direkt plats, men är iaf reserv. Så det är ju bara att hoppas att många tackar nej, eller helt enkelt inte kan!
Skulle vara grymt att ha pengar över lovet lixom...! 

Menmen, nu ska jag fixa mig lite, ser hemsk ut!
Puss och Kram!

Kommentarer
Postat av: Saga

Jag fick jobb haha! Ska tacka ja bara för att jävlas :D

2011-04-21 @ 14:11:40
URL: http://sagavendelablaze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0