En liten tanke

Fick nyss en liten tanke, tänker ofta på falsk vänskap, eftersom att det har drabbat både mig och många av mina vänner. Falsk vänskap var så mycket för mig. Att ens kompis slår en, kallar en för fula saker, säger taskiga saker som kränker en osv.
Men nu har jag insett att falsk vänskap är såå mycket mer, fast mindre. 

Att träffa en person i 1-2 dagar, sen kalla personen för bästavän. Säga att man älskar honom/henne.
DET är falskt. Falsk vänskap.
Efter 1-2 dagar känner man inte ens en person, hur kan man då älska den?
Älska är ett starkt ord, man ska inte använda det för mycket.
Att säga 'Jag älskar dig' till en person, ska kännas i personen. Det ska lixom pirra, personen ska bli glad.
Därför ska man inte säga det för ofta, för det slits ut. Själva meningen. 

Varför jag skriver detta är pga att jag stör min väldigt mycket på en viss person just nu, som har gjort exakt såhär. Dvs allt jag skrev :question:
Haha! ;P

Kommentarer
Postat av: felicia

är det ett självportätt av dig själv? fint isåfall ;d

2011-04-13 @ 20:10:03
Postat av: Sara

HAAHAHAHAHAAHAHAHAH BILDEN

2011-04-14 @ 02:09:19
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0