Som betyder

Det finns folk som betyder mycket för mig, folk som jag skulle kunna offra mitt eget liv för.
Folk jag verkligen älskar, och aldrig skulle kunna såra.
Personerna är dom som sprider lycka i mitt liv, dom är mina gnistor i mörkret.
Mina 3 närmaste vänner och min kille.
Dom som alltid finns där för mig, och ställer upp när jag mår dåligt.
Skrattar med mig ist för åt mig, och alltid är så underbara. 

Sånt folk kan man inte leva utan. Det bara går inte! Skulle inte klara av att vakna upp en dagoch veta att jag har förlorat någon av er. Det skulle bryta ner mig, skulle känna mig svag... För det är jag utan er, svag...

Dom som ska ta åt sig av den här texten är såklart Hanna, Isabella, Moa och Martin.
Glöm inte, att jag kommer alltid älska er oavsett.
Ni är en del av mig!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Kan inte förklara hur mycket ni/du betyder för mig, aldrig träffat så underbara människor som er. Jag älskar verkligen er, ni är jag.<3

2011-04-12 @ 20:00:29
URL: http://belluutheone.blogg.se/
Postat av: Moa

Dina ord är oxå mina! Älskar er <3

2011-04-13 @ 11:13:11
URL: http://aaangelinaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0