Dags för nya kläder!

Känner verkligen att jag behöver en hel del linnen/toppar, koftor och jeans.
Så har kollat runt lite på nätet och snackat med mamma, lyckades tjata till mig att få lite kläder när hon får pengar. :thumbup:
Linne från Ginatricot 129:- Tröja från Ginatricot 149:-
String från Hm 49:- Stickad tröja från Ginatricot 199:-
Jeans från Ginatricot 399:-



Sen hittade jag även jätte många söta toppar på Bikbok. Dock går det inte att spara bilder från den sidan:question: Men jaja, och jag hittade 2 snygga tjocktröjor, och ett par mjukisar där också som jag MÅSTE ha!
Hoppas mamma är på bra humör när pengarna kommer in på kontot! ;) 

Men nu ska jag och Martin snart kolla reprisen på BB, och sen sova. Tror vi ska göra popcorn också, nice!:thumbup:
Puss och godnatt! :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0