Dagen

Tjatja bloggen!
Min dag har idag spenderats med massa trevligt folk.
Allt började med att jag följde med Martin till tandläkaren 15.50. Efter det taggade vi upp till centrum och mötte Rickard. Chillade där med honom en stund och sen taggade vi hem till Martin och väntade tills hans pappa kom hem. När han gjorde det fick vi lite korv och sånt, som vi tog med oss ut. Vi svängde snabbt förbi mig och hämtade tändvätska och så. Sen till gården brevid mig och där satte vi oss och grillade.
Sen kom Jimmy, Michal, Sebbe, Tobbe, Lukasz och många fler. Dom satt med oss dära och chillade en stund, sen taggade jag och martin hem till mig och hämtade lite andra saker, och drog sedan vidare mot rudan där några av dom vi va med innan väntade. Vi tände en skit stor brasa och grillade lite marshmallow's, MYSIGT!
Sen kom det en massa random brudar med en vattenpippa som ville sitta och värma sig med oss. Ganska trevliga faktiskt!
Men jaja, sen taggade jag Martin och några till Jordbro, sen lämnade vi dom vid terminalen och jag och MArtin taggade hem till mig igen.

Nu när vi kom hem lagade vi mat, sen städade vi hela lägenheten. Riktigt nice!
Dock är jag heeeelt slut just nu, träningsvärk i benen och ont i ryggen..:/
'Så nu blir det till att VILA!
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0