Allt man tänker ska man inte säga.

Personer, som babblar på om allt till alla, är verkligen jävla patetiska.
Folk som skvallrar.
Berättar saker för andra som dom lovat till en annan att verkligen inte säga till någon, snälla väx upp!
Vad är det egentligen för sammhälle vi lever i?
Där folk snackar skit om varanda varje dag, där folk myttar och bråkar.
Folk hackar på andras utseende, fast det egentligen inte är själva personens fel att han/hon ser ut som han/hon gör. Visst.. Jag säger inte att jag aldrig har kallat någon för ful, missfoster osv. Det har jag, men egentligen varför? Vad är det för mening. Alla ser ut som dom gör, och borde accepteras så också.

Men, det finns inget ingan kan göra åt saken. För ingen har någon respekt för andra människor nu för tiden.
Alla tjaffsar, myttar och slåss.



Det är en ungdoms vardag.

Kommentarer
Postat av: Sara

ELLER LELRLLELLRLELL?

2011-04-12 @ 21:47:03
URL: http://crystalcast.blogg.se/
Postat av: Sara

OM JAG FICK SÅ SKULLE JAG DESIGNA DIN BLOGG, SNYGGARE HEHEH INTE FÖR ATT VA TASKIG HIHIHHI

2011-04-12 @ 21:47:50
URL: http://crystalcast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0